نصب راحت و سریع:

در سری جدید دوربین های نت ویژن نصب و راه اندازی می تواند خیلی سریع وساده انجام پذیرد. با توجه به اینکه سری جدید NVRهای نت ویژن دارای سوییچ PoE داخلی هستند، برای نصب دوربین دیگر نیازی به سوییچ نبوده و بسیار ساده دوربین ها به صورت مستقیم به دستگاه متصل می شوند.

به این معنی که با استفاده از یک کابل دوربین به صورت مستقیم به NVR متصل می گردد. در این سری از NVR های نت ویژن این اتصال می تواند به صورت کابل یا Wifi انجام شود. در سری کابلی این NVR ها دوربین به صورت خودکار و اتوماتیک شناخته می شود و دیگر به تنظیمات وقت گیر نیازی نمی باشد و NVR به صورت خودکار یک IP به دوربین اختصاص می دهد و دیگر نیازی به صرف وقت زیاد جهت شناسایی دوربین به NVR نمی باشد.

 

حافظه کمتر جهت ضبط تصاویر:

یکی از چالش های استفاده ار دوربین های IP در سیستم دوربین مداربسته، حافظه مورد نیاز جهت رکوردینگ و انتقال تصویر این دوربین ها می باشد. در استاندارد فشرده سازی H.264 با رزولوشن Full HD 1080p حافظه مورد نیاز برای هر دوربین البته با بیت ریت ۳ مگابیت بر ثانیه برای یک ماه حدود ۱٫۲ ترابایت می باشد.. شرکت نت ویژن جدیدا با استفاده از فرمت فشرده سازی H.264+ سعی برکاهش این مقدار بوده است وتوانسته این ۱٫۲ ترابایت در یک ماه را به ۴۶۲GB برای یک ماه برساند.

دسترسی سریع و آسان به تصاویر از هر زمان و در هر مکان :

سری جدید دوربین های IP شرکت نت ویژن از فن آوری P2P و EZVIZ Cloud برخوردار هستند. با استفاده از P2P شما میتوانید هرجا که دسترسی به اینترنت دارید از طریق کامپیوتر، لپ تاپ و یا موبایل خود به تصاویر محل شرکت، منزل، کارخانه،… دستیابی پیدا کنید. همچنین با استفاده از EZVIZ Cloud شما می توانید از یک سیستم هوشمند برخوردار بوده و آلارم و ورود و خروج افراد از یک منطقه خاص را بررسی و مدیریت نمایید.

دوربین های سری جدید نت ویژن جهت استفاده در مکانهای عریض و بزرگ :

دوربین های ۱ و ۲ مگاپیکسل نت ویژن که بعضا مینی دام و مینی بولت هستند، بیشتر جهت مکانها و شرکت ها و فروشگاه های کوچک استفاده می شوند. سری جدید دوربین های ۴MP با فرمت فشرده سازی H.264+ جهت مکانهای عریض و بزرگ مانند پارکینگ ها، استادیوم ها و… استفاده می شوند و با این دوربین ها می توانید با تعداد کمتر دوربین وسعت بیشتری جهت دیدن تصاویر داشته باشید.

راه حل های جدید و ساده شرکت نت ویژن بر اساس دوربین های IP
تماس با ما

ما اينجا نيستيم .در صورتي كه پيغام بگذاريد همكاران ما سريعا با شما تماس مي گيرند.

در صورتي كه سوالي داريد ماخوشحال مي شويم به شما كمك كنيم

باري ورود به گفتگو كليك كنيد