گروه مهندسی نرم افزار  نوین پرداز در اوایل سال ۱۳۷۹ توسط توسط جمعی از فعالین حرفه نرم افزار (قریب ۵ نفر با سابقه کار بیش از ۵ سال) تاسیس گردید.از همان ابتدا دو جهت مکمل و موازی یعنی تولید سیستم های کاربردی عمومی و اختصاصی یا ارائه راهکارهای جامع مشتمل بر مجموعه سیستم و روشهای اجرایی با هدف استقرار MIS در دستور کار گروه قرار گرفت.

این گروه در طول حیات حرفه ای خود در هر دو مسیر به دستاوردهای قابل توجهی نائل شد.در زمینه ارائه راهکارهای جامع و سیستم های اختصاصی به دستگاهها، نهادها ، موسسات و گروه های دولتی و خصوصی با هزاران کاربر نهایی و همچنین در ارائه سیستم های کاربردی عمومی به چندین سازمان، موسسه و گروه مختلف در اقصی نقاط مختلف کشور تواما از توفیق نسبی برخوردار بوده است.

گروه نوین پرداز در جهت بکارگیری فناوریهای جدید با برنامه ریزی معینی نسبت به تغییر محیط پایه(PlatForm) و بازنگری در سیستم های کاربردی عمومی در جهت ارتقا و بهره برداری در محیط جدید فعالیتهای مستمر و مفیدی را به انجام رسانده است و هم اکنون بخش قابل توجهی از سیستم ها را بر اساس معماری خادم – خدمتگزار (Client-Server) و در محیط Windows Server تهیه و ارائه نموده است.

از سال ۱۳۸۰ با توجه به ضرورتهای نوین توسعه فناوری اطلاعات در زمینه های اطلاع رسانی ، طراحی و ایجاد سایت های وب (Web Site) و سیستم های مبتنی بر وب (Web Base Application) و نیز مسائل مربوط به چگونگی به کارگیری تجارت الکترونیکی در سیستم های در حال تدوین در دستور کار قرار گرفته است.

این گروه در حال حاضر از نیروی انسانی متخصص در زمینه های طراحی و ساخت نرم افزار و ارائه خدمات فروش و بعد از فروش(پشتیبانی) برخوردار است.

در حال حاضر گروه با بکارگیری این ظرفیت و شناخت نسبتا عمیق از شرایط حاکم بر واحدهای صنعتی ، تجاری ، و خدماتی کشور و همچنین برخورداری از سیستم ها و روشهای داخلی منسجم و کارآمد جهت پاسخدهی به نیازهای مشتریان از طریق متمرکز خدمات لازم را به طیف گسترده و متنوع مشتریان ارائه میدهد.

معرفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

تماس با ما

ما اينجا نيستيم .در صورتي كه پيغام بگذاريد همكاران ما سريعا با شما تماس مي گيرند.

در صورتي كه سوالي داريد ماخوشحال مي شويم به شما كمك كنيم

باري ورود به گفتگو كليك كنيد